cause I miss u 7.25

in the shadow, all over again. i'm just a memorie for you.
or it at least feels like that.

HEJJÄVLASKIT
vaknade på fel sida idag igen, asså det här kommer vara en skitvecka. hemma är jag värsta åskmolnet, såfort nån pratar med mig blir jag skitsur. men om nån inte säger nåt vill jag prata och bara skrika på dom.
fan asså. igår försökte jag plugga tyskagrammatik, det va droppen och jag gick och la mig tidigt igårkväll,hade verkligen DAAAAAMP. SKITDAAAAAAAG. börjar om på nytt idag, lika tjurig om inte mera idag. ska titta på majas bild på facebook och lyssna på a thousands miles♥

hajdooooooooooooooooooooo



6c,7c,8c,9c hell yeah!

http://www.youtube.com/watch?v=wCM153i90zk&feature=player_embedded

ni mååååååste verkligen lyssna, för bra låt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0