då blev allting sämre 20.20

HHHHHHEEEEj
har gjort en ny spotifylista WIIEE. den är superduper asbra helt enkelt!
tyskan kan jag nu. nejmen det är bara anatomiprovet kvar nu MJA
efter skolan gick jag kajsa och maja hem, maja dödade mig i snöstormen och snöpulade mig snelhest NAJE.
fan jag vill bara lyssna på en låt om och om igen. den är så jäävla fin!
sen ska jag bara upplysa er om att jag ääääger allt&alla på att stänga proppfulla väskor, ja eftersom jag fick ner alllla mina träningssaker K U N G
hörs efter träningen imorn eller imornbitttii.

Ron Pope – Perfect For Me sådärja, världens bästa låt!

 

juste,tog lite bilder i snöstormen idag.. maybe nu header hang along!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0