cut

godkväll!
hade en bra dag med inställd tyskalektion & provet är flyttat tills nästa torsdag, näjZ'
men tydligen var det inte kanske meningen att vi skulle sluta tidigare, för hann i princip bara ta av mig skorna & börja skära en avokado till min mycket efterlängtade smoothie så ringde tilda & jag fortsatte skala den med typ familjen lindsmyrs vassaste kniv så pratade jag med tilda & slant ( SÅKLART ) och det bara bokstavligen rann ner blod för hela fingret! sköööönt, blod över hela köket & ensam hemma var jag med. tillslut kom min änglasyster, & senare mammi som tog mig till vårdcentralen & nu får jag inte träna på en vecka. fan
åker till träningen imorn ändå, men aa. mat nu, puss haha. lååångt!
du är bäst

Kommentarer
Postat av: ♥ SmyckenbyAnna - Egentillverkade smycken

Jag har en nystartad smyckesblogg/inspirationsblogg!

Jag visar upp och säljer smycken till materialskostnad, så smyckena är billigare än på många ställen.



Kors, döskallar, kedjor, vingar, änglar, läder, ugglor m.m



Kika in, och hör av dig om du är intresserad av något, eller kika in för inspiration.

- http://smyckenbyanna.blogg.se



Kram! ♥

2011-03-02 @ 19:09:47
URL: http://smyckenbyanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0