even the best falls down sometimes

god fredag på er allihopa!
har haft en bra dag, helt normal faktiskt förutom att jag fick blackout på engelskasaken, men det ska nog lösa sig!
förresten hahahah, igår när jag hade duschat och skulle ta en sovt-shirt ur min klädbyrå så var alla lådor utdragna så när jag drog ut sovt-shirtslådan så rasade hela byrån  & mitt finger klämdes, SKÖNT. tänkte bara berätta det för skrattade själv åt det igår ( efter att jag hade gett ifrån mig världens smärt ljud ) så aa.. blir nog lite nya bilder ikväll förhopnningsvis om jag orkar dra mig ut med kameran, ciao

Kommentarer
Postat av: Theréz || Several passions - one blog

Vilken söt liten vovve ;)

2011-03-14 @ 17:04:19
URL: http://zereht.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0